Interligo

Process Delivery Manager

Ben jij die tijger die out of the box durft te denken? Krijg jij ook een kick als je gepassioneerd met je droomjob bezig kan zijn?
Binnen Interligo  zijn we steeds op zoek naar gedreven mensen die samen met ons geschiedenis willen schrijven.
Wij zijn momenteel op zoek naar JOU, als organisatorisch talent, om ons team te versterken.

Interligo

De kiem voor ons bedrijf werd bijna 26 jaar geleden gelegd binnen de Cronos Groep. Tijdens hun periode bij de groep raakten onze oprichters steeds meer geïnteresseerd – en uiteraard gespecialiseerd – in netwerk op alle lagen en in alle aspecten, wat resulteerde in de oprichting van Interligo in 2013. Onze medewerkers hebben de kunst geperfectioneerd om klanten te voorzien van netwerkconnectiviteit die snel, betrouwbaar en veilig is in kleinschalige of zelfs wereldwijde projecten binnen een breed scala van industrieën in zowel de private als de publieke sector.

Wij, bij Interligo, houden ervan om voor mensen te zorgen. En dat geldt zeker voor onze werknemers.
Als deel van een geweldig team krijgt elke medewerker de kans om te leren en te evolueren. In deze omgeving met een vlakke structuur waar initiatief sterk aanwezig is, kan iedereen meebouwen aan zijn eigen verhaal in een dynamisch bedrijf in volle expansie.

Onze medewerkers zijn de sleutel om de toekomst van Interligo mee te bepalen.
Het hoeft geen betoog dat, als onderdeel van Uptime Group en Cronos Group, de mogelijkheden voor zelfontplooiing eindeloos zijn. We ondersteunen iedereen om te groeien op het gebied dat hij of zij wil. Zinnen als “Ik heb eindelijk de kans om mijn doelen te bereiken” en “Ik ben erg blij dat ik een werkplek als deze heb gevonden” zijn heel toepasselijk voor Interligo.

Jobomschrijving

  • Verzorging van inplanning van consultants op korte termijnopdrachten;
  • Ondersteuning van consultants op administratief vlak;
  • Eerste aanspreekpunt voor klant en consultant;
  • End-to-end kwaliteitsoverwaking van de opdracht;
  • Contact met leveranciers mbt tot leverdatum materiaal;


Profiel

  • Bachelor in een administratieve of ICT richting of gelijkgesteld door ervaring;
  • Snel ingewerkt zijn in diverse IT tools (facturatietool, CRM-tool en planningstool) en/of hier reeds ervaring mee hebben;
  • Probleemoplossend kunnen denken en beschikken over sterke organisatorische skills;
  • Zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken;
  • Sterke communicatieve vaardigheden, stressbestendig en oog voor detail;
  • Een klantgerichte attitude, hands-on mentaliteit en goede sociale vaardigheden;
  • Moedertaal Nederlands en een zeer goede kennis van Engels is een must, Frans is vaak echt noodzakelijk in de job en dus een pluspunt;


Wij bieden

Naast een competitieve verloning met een pakket extra legale voordelen, bieden we je ook de mogelijkheden om te groeien en de beste te worden in jouw domein.
Hiervoor investeren wij in jouw opleiding, certificatie en ontwikkelingstraject. 
Je wordt hierin ondersteund door een zeer dynamische werkomgeving met collega’s die allemaal het beste van zichzelf willen geven. 
Niet alleen op de werkvloer, maar ook daarbuiten dragen we collegialiteit hoog in het vaandel.